De interface is een asset waarvan 10 jaar geleden niemand had gedacht dat hij ooit zoveel strategische waarde zou kunnen leveren, maar die nu geldt als het grootste goed voor vele technologische bedrijven zoals Uber, AirBNB en Alibaba.

‘It’s all about the interface’ wordt georganiseerd in samenwerking met The Ceespot. Het evenement vindt plaats op 28 juni. Er worden presentaties gegeven door topsprekers uit verschillende branches. Buiten de interessante sprekers biedt het evenement uiteraard ook ruimte om met branchegenoten bij te kletsen. Dit kan tijdens de barbecue en borrel na afloop. Stichting Fris wil met dit event benadrukken dat de creatieve industrie en de maakindustrie samen hele mooie dingen kunnen doen. Beide bedrijfstakken moeten de deuren dus openzetten en verbinding leggen. Misschien wel via een innovatieve interface.

Programma:

14:00 uur        Start evenement

Pitch: online radio opnieuw uitgevonden – Frank Oonk, Radiu

Keynote:        de meetbaarheid van creativiteit – Jeroen Lutters, Artez

Pitch: douchen vrouwen langer dan mannen – Dennis van Heijningen, Beeliners

Keynote:        UX design in de industrie – Jacques Stevens, ID Partners

Keynote:        Slimme bouwhelm – Rob Lenferink, Dyntec

Pauze

Pitch: TBA

Keynote:        de interface als waardepropositie – Joost van de Velde, KTC

Pitch: analog fidelity – Thomas Baur, De Bandjesfabriek

17:30 uur:       afsluiting, borrel en BBQ

Bestuurder Merijn Oude Vrielink: ‘Einstein zei het al: je kunt een probleem alleen oplossen buiten het domein waarin het zich voordoet. Als je als creatief samenwerkt met mensen met verschillende soorten disciplines, heb je meerdere perspectieven op hetzelfde onderwerp en verschillende standpunten die bijdragen aan een oplossing die je nooit had gevonden als je niet had samengewerkt.’

Kaarten zijn te koop via de website van Stichting Fris: www.stichtingfris.nl