Food for thought

Nieuwe informatie, inspirerende onderwerpen en trends waarvan je nooit heb gedacht dat het belangrijk is of wordt voor jouw merk. Oftewel stof tot nadenken! Onder de naam Food for Thought gaan onze specialisten in op trends, ontwikkelingen en innovaties op een specifiek vakgebied. Dit doen we in een informele setting aan onze keukentafel met veel ruimte voor discussie.

Door de verwachte (hoge) temperaturen, verplaatsen we de sessie een week.

Groei mee met de online marketing trends 2019!

Wanneer: 2 juli 2019, 19.00 uur tot 21.00 uur
Waar:
Oosterveldsingel 51, Hengelo

Ben jij op de hoogte van de recente ontwikkelingen binnen online marketing? Genereert jouw website voldoende waardevolle leads? Converteer je naar genoeg klanten?

Micromomenten nemen de klantreis over, het zoekgedrag is steeds visueler en de populariteit van video’s blijft groeien. Stories spelen dagelijks een grote rol in de beslissingen van jouw gebruiker en het zoeken via onze stem is inmiddels toegankelijk voor een groot publiek. Geef jij bijvoorbeeld genoeg waarde aan de klantreis van jouw gebruikers? Hoe gaat jouw merk om met Voice-search? Hoe kun je een optimale en efficiënte inzet van tooling gebruiken om jouw online strategie echt waarde te geven?

Kom en laat je inspireren!

In een korte sessie aan onze keukentafel op donderdag 9 mei 2019 laat ik aan de hand van enkele levendige voorbeelden zien wat de trends en ontwikkelingen zijn op online marketinggebied. Ik deel tips en we discussiëren over de inzetbaarheid en toekomst van de beschikbare middelen. Meld je aan via het formulier!