Food for thought

Nieuwe informatie, inspirerende onderwerpen en trends waarvan je nooit heb gedacht dat het belangrijk is of wordt voor jouw merk. Oftewel stof tot nadenken! Onder de naam Food for Thought gaan onze specialisten in op trends, ontwikkelingen en innovaties op een specifiek vakgebied. Dit doen we in een informele setting aan onze keukentafel met veel ruimte voor discussie.

We ontvingen veel verzoeken deze inspiratiesessie nogmaals te doen. Hierbij!

Merkstrategie en positioneren: hoe sterk is jouw merk?

Wanneer: dinsdag 18 juni 2019, 19.00 uur tot 21.00 uur
Waar: Oosterveldsingel 51, Hengelo

Wat is het karakter van jouw merk of bedrijf? En welke middelen zet je in op basis van jouw karakter? Een goed vastgelegde en uitgevoerde merkstrategie is van invloed op alle aspecten van jouw merk en staat rechtstreeks in verband jouw groeistrategie, bedrijfscultuur en (type) klanten.

En hoe wil je dat jouw doelgroep jouw merk ziet? Welke associatie en welk gedrag wil je oproepen? Welk gevoel wil je uitstralen en overdragen? Waar wil je staan in relatie tot andere merken in het brein van jouw doelgroep? Het antwoord is vaak: anders dan de anderen. Een scherpe positionering en focus zijn nodig om jouw doelgroep niet in verwarring te brengen. Jouw merk moet uniek en de moeite waard zijn om op te slaan in het tegenwoordig overvolle brein van jouw publiek.

Word je geroemd om je innovaties, je maatschappelijke bijdrage, jouw duurzame ondernemerschap? Weet jouw publiek de dingen die jouw merk ‘typisch’ maken? Dan heb je een sterke positie: je bent herkenbaar en onderscheidend in de markt. Maar hoe kom je daar en hoe blijf je daar?

In een informele setting, in ons pand en aan onze keukentafel, ontmoet je mede ondernemers en delen we tips, trucs en enkele modellen hoe jij die toppositie bij jouw publiek behoudt. Geef je op bij mij (LinkedIn / E-mail / WhatsApp) of 1 van mijn collega’s via 074 76 20 200. Plaatsen aan onze keukentafel zijn gering!

Pim van der Werff

Velden met een * zijn verplicht